Vanaand

Vlymskerp maak jou woorde my seer,

want dit getuig van jare en jare se ontbreking van leer.

Ek het weggekyk vir ‘n ruk, toe kyk ek jou sommer heeltemal mis

en nou het daar ‘n ontstuimigheid in my hart kom rus,

want jy’s die beste ding wat ek al ooit deur my vingers laat glip het

en ek wens ek kon net alles vroeër besef het.

 

Ek wens ek kon dieper in die nag in grou

en al die elektrisiteit tussen jou en my behou.

Met ‘n tik van jou vinger weet ek sou jy my skok,

jy met jou krullebos en ek met my blommerok.

Daar is min dinge wat ek weet van jou in die lig van die maan,

maar wat ek wel weet is: ek wil jou bors my kussing maak vanaand.

Leave a Reply

